Monday 30 October 2017

SKLT MUNCUL JOHAN KAWAD KAKI TKRS NEGERI TERENGGANU



Satu lagi kejayaan berjaya dicipta pada hari ini!. Kontinjen Setiu yang diwakili oleh 12 orang kadet SKLT telah berjaya muncul JOHAN KAWAD KAKI NEGERI TERENGGANU! Kontinjen TKRS Lelaki telah mendapat markah sebanyak 59.81% mendahului kontinjen di tempat kedua yang mendapat 59.80%. Manakala, Kontinjen TKRS Puteri mendapat markah yang cukup membanggakan, iaitu sebanyak 69.6% jauh meninggalkan pesaing di tempat kedua yang hanya mendapat 57.8%. Ini telah melayakkan kontinjen Setiu dinobatkan sebagai Johan Keseluruhan untuk edisi kali ini.

Pertandingan Kawad Kaki KRS TKRS Peringkat Negeri Terengganu telah diadakan pada 29 Oktober 2017 di Dataran Limbungan, Besut berhampiran SK Permaisuri Nur Zahirah. Pertandingan ini telah disertai oleh kadet-kadet terbaik dari seluruh Negeri Terengganu.

Keadaan hujan yang lebat pada hari pertandingan tidak mematahkan semangat kontinjen Setiu untuk membuat yang terbaik. Kontinjen Putera diketuai oleh Sarjan Syahmi Hakim manakala Kontinjen Puteri pula diketuai oleh Sarjan Aina Adyriana. Sarjan Aina Adyriana juga merupakan ketua kontinjen Puteri TKRS Negeri Terengganu di perkhemahan TKRS Kebangsaan pada Ogos lepas.

Kadet-kadet SK Lubok Teras yang terlibat adalah:


  1. Sarjan TKRS Aina Adyriana binti Abu Bakar
  2. Sarjan TKRS Muhammad Syahmi Hakim bin Mesri
  3. Sarjan TKRS Aini Najwa binti Aznan
  4. Sarjan TKRS Nur Aisyah Sofia binti Azman
  5. Sarjan TKRS Siti Nuruldiana Alya binti Mohd Rosdi
  6. Sarjan TKRS Noraliana Syafika binti Abdullah
  7. Sarjan TKRS Wan Nurnatasha Atiqah bt Wan Ramli
  8. Sarjan TKRS Amirrudin bin Ali
  9. Sarjan TKRS Nur Iman Izzatti Asyiqin binti Aspawi
  10. Koperal TKRS Nur Izzati Balqis binti Izaman
  11. Koperal TKRS Nur Alisah Maisarah binti Sapie
  12. Koperal TKRS Nur Ain Farisya binti Abdullah







0 comments:

Post a Comment