Sunday 22 April 2018

INTAN DAN MIMI KE KEBANGSAAN



SKLT MUNCUL SEKOLAH RENDAH DENGAN BILANGAN ATLET OLAHRAGA TERAMAI KE KEBANGSAAN, NOR SYAMIMIE MUNIRAH DAN INTAN SHAFIKA DIPILIH MEWAKILI NEGERI TERENGGANU KE KEJOHANAN OLAHRAGA MSSM PERINGKAT KEBANGSAAN!
Kejayaan demi kejayaan terus dilakar oleh anak-anak SKLT. Siapa sangka, sekolah yang berstatus Kurang Murid ini mampu mempunyai 2 orang wakil ke peringkat kebangsaan. SKLT muncul sebagai satu-satunya sekolah rendah yang mempunyai 2 orang wakil, dengan sekolah rendah lain hanya mempunyai satu wakil. Tahniah kami ucapkan kepasa Syamimie dan Intan kerana usaha mereka selama ini telah pun berjaya memperoleh hasil. Jutaan dan penghargaan juga kami ucapkan kepada En. Khairul Azman atas segala tunjuk ajar yang diberikan sebagai jurulatih mereka.
Tahniah kepada seluruh warga SKLT. Berkat kerjasama semua, herkat usaha semua, kita berjaya kekalkan pencapaian ini yang ditempa semenjak tahun lepas lagi. Tahniah tuan GB Encik Mohd Jamka, PK Ko En Zairani Mansor, PK1 En Nasir Yakub PK Hem, En Marzuky, PT EN Zulfadli serta seluruh warga SKLT.
Hari ini, kami tampilkan gambar yang menjadi antara saat-saat pertama penglibatan Mimi dan Intan dalam bidang olahraga 3 tahun lepas. Yang mana ketika itu, bakat mereka di kesan dan di asuh oleh En Zairani, En Afnizam dan En Hafiz Abdullah. Semoga Mimi dan Intan akan dapat mengharumkan nama Negeri Terengganu di bumi Selangor nanti.





0 comments:

Post a Comment