Wednesday 10 May 2017

FARIESA NAJWA KETIGA SAHIBBA ZST

Tahniah diucapkan kepada adik Fariesa Najwa yang berjaya merangkul tempat ketiga dalam pertandingan Sahibba sempena Karnival Ko-Akademik Bahasa Melayu peringkat Zon Setiu Timur. Karnival yang diadakan pada 9 Mei itu dianjurkan oleh SK Bukit Mundok dibawah mandat Majlis Guru Besar Zon Setiu Timur. 

Tahniah juga diucapkan kepada seluruh pasukan Karnival Bahasa Melayu yang menunjukkan peningkatan mendadak dalam acara bercerita dan syarahan. Untuk pertandingan bercerita, sekolah telah diwakili oleh adik Ally Iskandar Fakrulloh dari kelas 3 Makwa dan adik Alif Aiman dari kelas 4 Naim. Manakala, syarahan pula telah diwakili oleh bakat baru iaitu adik Aina Adyriana bt Abu Bakar. Walaupun gagal mendapat tempat tiga terbaik, adik Aina telah membuktikan beliau mampu bersaing apabila berjaya menjadi lima pemidato terbaik sepanjang kejohanan. 

Tahniah diucapkan kepada pasukan kejurulatihan, Puan Norhayatie dan Encik Nasir serta turut membantu, Encik Zulfadli, Encik Hafiz Abdullah dan Tuan Guru Besar, En Zuhaidi Othman.




0 comments:

Post a Comment