Tuesday 31 May 2016

AKTIVITI TARIAN SEMPENA CUTI SEKOLAH

Sepanjang cuti persekolahan, kami sentiasa cuba mengisi masa lapang murid-murid kami dengan pelbagai aktiviti berfaedah. Salah satu aktiviti kali ini ialah Persembahan Tarian oleh Kelab Murid Performing Arts Division. Pasukan Tarian ini telah dilatih oleh Puan Rosma Nabila, iaitu pekerja pembersihan kami, secara sukarela dan tanpa apa-apa bayaran. Peralatan dan pakaian pula ditaja SEPENUHNYA oleh KELAB MURID sendiri. 

Puan Rosma Nabila turut dibantu oleh ibu bapa murid-murid ini sendiri, antaranya ialah Puan Rogayah Omar dan suami Puan Rosma, Encik Raslan Ali. Malahan, kami juga turut membuka pasukan ini kepada bekas-bekas murid yang ingin memanfaatkan cuti mereka. Untuk kali ini, bekas murid Kelas 2015, Nur Sahira Mohd Ramlan turut menyertai adik-adik beliau mengadakan persembahan.

Pada cuti kali ini, mereka telah mendapat pelawaan untuk mengadakan persembahan di majlis-majlis kahwin. Mereka juga dibawa ke tempat-tempat awam seperti Pentas Seni Pantai Batu Burok untuk mengadakan persembahan secara terbuka. Pasukan ini diuruskan sepenuhnya oleh Guru Penasihat Kelab Murid, Encik Hafiz Abdullah.

Senarai Penari Pasukan Tarian:
  1. Nur Syamimie Munirah
  2. Nur Aisyah Sofia
  3. Nur Ain Farisya
  4. Wan Nur Natasha Atiqah
  5. Siti Nuruldiana Alya
  6. Aini Najwa




0 comments:

Post a Comment