Thursday 19 November 2015

Hari Anugerah Kecemerlangan dan Graduasi 2015

Kami telah mengandakan Hari Anugerah Kecemerlangan dan Graduasi pada 18 November 2015. Majlis ini telah dirasmikan oleh Penolong Pegawai Pendidikan Daerah Setiu yang juga merupakan Pegawai Perhubungan SK Lubok Teras, Encik Shansuddin bin Ahmad 

Hari yang penuh gilang-gemilang di SK Lubok Teras memberi pengiktirafan kepada murid-murid yang telah menunjukkan prestasi akademik yang konsisten sepanjang tahun. Majlis ini turut memberi penghargaan kepada murid yang membuat lompatan saujana dalam bidang akademik serta murid-murid yang telah banyak menyumbang jasa dan bakti kepada sekolah. Penutup yang cukup meriah ini bersesuaian sebagai menghargai jasa murid-murid yang telah menunjukkan kecemerlangan dalam bidang akademik dan ko-kurikulum.

Turut memeriahkan majlis adalah apabila ibu-bapa murid Tahun 6 dan AJK PIBG sanggup bersengkang mata pada malam sebelumnya untuk menyediakan pulut kuning sebagai tanda tamat persekolahan murid-murid tahun 6.

Terima kasih kepada ibu-bapa yang sanggup mengambil cuti untuk hadir ke majlis ini. Kehadiran ibu-bapa merupakan antara kehadiran terbaik yang pernah kita ada dalam sejarah penganjuran Hari Anugerah Kecemerlangan.

Terima kasih dan tahniah kami ucapkan kepada semua pihak!.






untuk lebih banyak gambar, kunjungi Page Facebook kami atau klik link ini.

0 comments:

Post a Comment