Sunday 20 March 2016

YB DATO' HAJI SABRI SUMBANG RM10 000

Terima kasih YB Dato' Haji Sabri b Mohd Noor yang sudi merasmikan Mesyuarat Agung PIBG kami tempoh hari! Dan pastinya, jutaan terima kasih Dato' atas peruntukkan sebanyak RM10 000 untuk pembinaan pentas di SK Lubok Teras!

YB Dato' Haji Sabri b Mohd Noor dalam ucapan beliau menyatakan bahawa betapa beliau kagum dengan pencapaian luar biasa SKLT sejak akhir-akhir ini. Beliau juga berkata sentiasa menjadikan SKLT sebagai sebuah sekolah pedalaman yang patut dicontohi oleh lain. 


Mesyuarat Agong PIBG semalam menyaksikan kehadiran 100% oleh Ibu Bapa dan Penjaga murid. Turut diadakan adalah pemberian wang Bantuan Awal Persekolahan dan juga wang Kumpulan Wang Amanah Pelajar Miskin kepada murid-murid yang kurang berkemampuan. Buat pengetahuan semua, oleh kerana demografi dan ekonomi keluarga murid yang rendah, 90% murid-murid kami menerima sumbangan kumpulan wang amanah murid miskin ini.

Buat YB Dato' Haji Sabri, terima kasih dari kami guru-guru, ibu bapa, anak-anak serta seluruh warga komuniti SK Lubok Teras
 















0 comments:

Post a Comment