Friday 17 March 2017

IBU BAPA ANJUR SAMBUTAN HARI JADI ANAK

Semalam, 16 Mac 2017, pihak sekolah merasa amat bertuah kerana ibu bapa kepada adik Faris Aqashah dan Adiezul Asyraf telah berkenan mengadakan sambutan Hari Jadi anak mereka di sekolah dan turut sama menjamu semua guru, staff serta murid-murid.

Majlis ini juga turut disertai oleh ibu bapa para Atlet Premier Sekolah yang turut menyediakan kek dan Pulut Kuning sebagai tanda penghargaan dan kesyukuran di atas kejayaan-kejayaan yang dicapai oleh atlet-atlet ini.

Turut diadakan sama ialah majlis apresiasi ringkas untuk Puan Che Rosnida Hashim, bekas pekerja kebersihan swasta yang tidak lagi menyambung kontraknya pada tahun ini. Pihak sekolah mengucapkan jutaan terima kasih kepada Puan Che Rosnida atas khidmat dan sumbangan beliau kepada pihak sekolah selama ini. Dedikasi dan kesungguhan beliau tentu sekali sukar untuk dicari ganti.

Terima kasih kepada Puan Nor Sahalai dan Puan Azilah yang menjadi penganjur untuk majlis kali ini. Juga jutaan terima kasih kepada ibu bapa para atlet premier sekolah serta semua ibu bapa yang terlibat.







0 comments:

Post a Comment