Wednesday 7 March 2018

SYAMIMIE PECAH REKOD PELARI NEGARA




THE NEXT AZREEN NABILA!!!
Siapa tidak kenal Azreen Nabila, pelari Malaysia anak Setiu yang pernah memenangi Emas di peringkat Asia Tenggara dalam acara 100m. Di peringkat daerah, negeri mahupun kebangsaan, nama beliau banyak tercatat sebagai pemegang rekod terutama dalam acara 100m dan 200m.
Namun hari ini, rekod 100m P12 yang dipegang beliau sejak 2012, TELAH BERJAYA DIPECAHKAN oleh anak kecil dari Kampung Bukit Aman Bukit Lawang! Hari ini, Nor Syamimie Munirah, berjaya mencatatkan masa 14.1 saat seterusnya memadam rekod Azreen Nabila 14.3 saat!.
Pencapaian hebat oleh anak kecil ini tentunya bukan sesuatu yang mudah. Memecahkan rekod pelari NEGARA bukan sesuatu pencapaian yang kecil.
Jutaan penghargaan dan terima kasih dari saya terutama kpd barisan guru-guru SK Lubok Teras terutamanya tuan GB En Mohd Jamka Harun, PK Ko, En Mohd Zairani Mansor yang tidak putus-putus memberikan sokongan hebat kepada para atlet SKLT. Juga JUTAAN TERIMA KASIH dari kami untuk jurulatih Nor Syamimie, jurulatih hebat yang telah banyak mencipta sejarah dan membawa perubahan, Encik Khairul Azman! Juga kepada barisan pentadbiran dan kejurulatihan serta pengurusan olahraga di Setiu yang diketuai oleh Tuan Haji Rosmadi bin Nasir, jutaan terima kasih atas segala sokongan yang diberikan kepada sekolah kecil kami ini!.


0 comments:

Post a Comment