Wednesday 9 September 2015

Hari Pertama UPSR 2015

Gambar-gambar sekitar hari pertama UPSR pada hari ini. Alhamdulillah, tiada sebarang kejadian yang tidak diingini berlaku dan semuanya berjalan dengan lancar. Terima kasih semua atas doa dan sokongan terutama ibu-bapa, para guru dan staff, murid-murid serta rakan-rakan FB yang tidak putus-putus mengutuskan doa serta kata-kata semangat. Terima kasih kami ucapkan.

CERIA Sufian Hafizat kelihatan ceria pada pagi ini sebelum memulakan peperiksaan dengan kertas Bahasa Melayu Kefahaman

Encik Izaman, ayah kepada Nurizzati, membaca kad-kad ucapan yang diberikan oleh murid-murid, khas untuk calon-calon UPSR SK Lubok Teras.

MUAFAKAT - Kaum ibu murid-murid tahun 6 bergotong-royong menyediakan makanan tengah hari buat anak-anak mereka.

PESANAN AKHIR Encik Nasir, selaku Penyelaras UPSR pada tahun ini yang juga merangkap Guru Bahasa Melayu, memberikan amanat dan pesanan terakhir kepada calon-calon SKLT sebelum memasuki dewan peperiksaan 

TAWAKKAL Puan Suzana, ibu kepada Alia Nabila mengaminkan bacaan doa untuk anaknya sebelum bermulanya kertas peperiksaan pertama.

SOKONGAN PADU Murid-murid SKLT yang lain juga tidak ketinggalan untuk memberikan sokongan padu kepada abang-abang dan kakak-kakak senior mereka yang akan memasuki dewan peperiksaan.

0 comments:

Post a Comment